Karavaan: unieke kans om business te presenteren

De Karavaan bezoekt plekken in Noord-Holland die in beweging zijn. De Willibrordus is zo’n plek. De eerste week van juni wordt op het terrein een uniek festival gehouden, dat ook kansen voor ondernemers biedt. Of je nu je business presenteert op de ‘marktplaats’ of al netwerkend een optreden bezoekt. Voor de ‘marktplaats’ vraagt de organisatie speciale aandacht van de ondernemers.

Kosteloos kun je op de marktplaats  je business presenteren. Je kunt dat solo doen of met een groepje een schema afspreken. De marktplaats staat bij mooi weer buiten op het terras, bij slecht weer binnen in de tent of in het restaurant.  Iedere deelnemer aan de marktplaats ontvangt een kuubkist van 1×1 meter, 80 cm hoog.

Openingstijden van de markt (en festivalprogramma):
Zondag 1 juni: 14.00-20.00 uur
Woensdag 4 juni /m zaterdag 7 juni: 18.00-22.00 uur
Zondag 8 juni en maandag 9 juni: 14.00-20.00 uur.

Aanmelden voor de markplaats kan via info@cultuurkoepelheiloo.nl.

Netwerken
De voorstellingen bieden ook de kans (zaken)relaties uit te nodigen. Je kunt hen een bijzondere omgeving en gebouwen laten zien, je kunt met hen een maaltijd gebruiken. Info over kaartjes/maaltijden vind je op http://www.karavaan.nl/. Wij adviseren kaartjes voor de voorstellingen in de cultuurkoepel en het ontmoeting centrum te reserveren. De Karavaan is professioneel georganiseerd en kan zich altijd verheugen in een grote publieke belangstelling.

Karavaan maak je mee
Onder het mom van Karavaan maak je mee organiseert Karavaan in samenwerking met bewoners, culturele en maatschappelijke partners en (creatief) ondernemers in Heilloo een prikkelend thematisch festivalprogramma dat inspeelt op het thema en de transformatie van de locatie. Het festivalprogramma maakt het universele verhaal van waanzin en het unieke verhaal van Sint Willibrordus beleefbaar. Uitgangspunt is dat de scheidingslijn tussen gekte en genialiteit dun is en mensen met een afwijking je kunnen verrijken. Onderliggende vragen zijn: waar ligt de grens tussen genialiteit en gekte? Wat zijn de consequenties van veranderingen in de zorg?

Karavaan en Cascoland creëren op een natuurlijke manier een ontmoeting tussen de festival bezoeker en cliënten. Cascoland bouwt verder aan eerder ontwikkelde pop-up ontmoetingsplek ‘In den Ether’ waar bezoekers en patiënten elkaar ontmoeten. Patiënten en voormalige patiënten treden op als gastheer, geven rondleidingen over het terrein en delen persoonlijke ervaringen.
Ook is er aandacht voor de herbestemming van het gebouw. Welke herinneringen liggen er verborgen? En wat is de toekomst van dit bezielde gebouw?