Een nieuwe website voor Ondernemend Heiloo

Het ledental van Ondernemend Heiloo is de laatste jaren enorm gegroeid. Steeds meer ondernemers herkennen de toegevoegde waarde van netwerken en een sterke, actieve en bruisende organisatie die voor hun belangen opkomt. Daar hoort een website bij, die de uitstraling en het niveau van Ondernemend Heiloo uitdraagt.

Achter de schermen is er maandenlang keihard aan gewerkt en eindelijk is het zover: vanaf heden is de nieuwe website van Ondernemend Heiloo online. Met een geheel nieuwe, eigentijdse look; rustiger en veel overzichtelijker van opzet.

De website is tot stand gekomen met medewerking van Frans van Westerop van Dawesta Software op maat (ontwerp en realisatie), Iwan Bronkhorst (fotografie) en Tim Erkamp en Thijs Smit (namens het bestuur). De makers zijn maar wat trots op het resultaat!

Op de welkomstpagina zie je in het hoofdmenu in één oogopslag waar je onder duidelijk aangegeven kopjes gerichte informatie kunt vinden. In de agenda tref je bijvoorbeeld de eerstvolgende activiteiten en/of evenementen aan.

Geheel rechts op de homepagina staan de logo’s van premium sponsors vermeld met een opvallende banner, gelinkt aan de eigen website van de onderneming. Dit zijn bedrijven die Ondernemend Heiloo voor een bedrag vanaf € 225,- per jaar steunen. Want om grootschalige evenementen zoals de Ondernemingsverkiezing te kunnen organiseren, is Ondernemend Heiloo niet alleen afhankelijk van mensen die zich belangeloos inzetten, maar voor het financiële plaatje ook van sponsors. En voor wat hoort wat! Premium sponsors zijn het hele jaar nadrukkelijk zichtbaar op de homepagina en kunnen tijdens grote evenementen rekenen op uitingen in diverse media.

Daarnaast zijn er de Vrienden van Ondernemend Heiloo, bedrijven die de vereniging sponsoren voor € 50,- per jaar. Alle Vrienden staan onder het kopje ‘sponsors’ met een banner van het logo vermeld.